Sonntag, 9. Januar 2011

Winter Wünsche / Winter wishes

Da ich mit meinen Winter- und Neujahrswünschen noch nicht fertig bin, werde ich euch noch einige meiner winterlichen Grußkarten zeigen.
Mit diesem Kärtchen möchte ich bei der aktuellen Kraftin' Kimmie Challenge teilnehmen. Bei Kraftin' Kimmie gibt es die süßen Mäuse, die ihr auf dem Kärtchen sehen könnt.
Und ich kann es kaum erwarten die neuen Januar Stempel zu sehen.

Well, I haven't finished with my winter and New Year wishes yet, so I will show you some of my winterly cards.
With this card I want to participate in the current Kraftin' Kimmie Challenge. There you can buy this sweet mice you can see on the card. And I can hardly wait to see the new January stamps.



Ich habe 'Frosty the Snowmouse' mit Copics coloriert. Da schön öfters gefragt wurde, welche Farben ich zum colorieren verwende, liste ich sie einfach kurz auf.
Schnee und Snowmouse: BG0000, C1
Knöpfe: E37, E35
Nasen und Jacken: R29, R22
Mäuse: C5, C2, C1

I colored 'Frosty the Snowmouse' with Copics. I have been asked quite often which colors I used for coloring - so here is the list.
Snow and snowmouse: BG0000, C1
Buttons: E37, E35
Noses and jackets: R38, R22
Mice: C5, C2, C1


Viele Grüße und bis bald,
Evelyn
Kind regards and see you soon,
Evelyn

Kommentare:

  1. Awwwwwwwww! How adorable!! Fantastic colouring and I LOVE those snowflakes! Thanks for joining us for this week's KKStamps challenge!

    AntwortenLöschen
  2. Evelyn... This is absolutely adorable!! I LOVE it!! Xx

    AntwortenLöschen