Freitag, 11. November 2011

Winter box

Heute habe ich eine Alu Box für euch, die ich winterlich aufgehübscht habe.
Today, I have a winterly pimped aluminum case for you.


Hier noch ein eine Nahaufnahme von dem süßen Eisbär.
And here a close-up of the cute ice bear.


Hierfür konnte ich gleich meine neusten Schätze einweihen - die tolle Schneeflocken-Stanze von Whiff of Joy und Magnolia Mistelzweig. Auch von dem Bazzil Bling bin ich ganz begeistert - der schimmert so schön so schön
Well, and I was very proud - I was able to try my new treasures: the gorgeous snowflake die from Whiff of Joy and the Magnolia Mistletoe. Moreover I am so fascinated about the Bazzil Bling - the shimmer of it is so wonderful as ice.

I want to enter this box into following challenges:
- Whiff of Joy Challenge: Let it Snow
- Hanna and Friends: Pimp something

Wie gefällt euch die Box?
How do you like the box?

Liebe Grüße,
Evelyn
Kind regards,
Evelyn

Coloring: Copics BG53, B00, B0000, W3, W01, W00
Paper: Bazzil Bling, Bazzil, Dovecraft Let it Snow
Stamps: Whiff of Joy
Dies: Whiff of Joy, Die-namics, Magnolia
Punches: Martha Stewart
Other Supplies: All-Purpose-Ink frost white, Stickles, Rhine Stones

Kommentare:

  1. Die Box hast du super aufgehübscht. Die Farben gefallen mir sehr und der kleine Eisbär ist total süß :)

    Vielen Dank fürs mitmachen bei Hanna and Friends.
    Liebe Grüße,
    vanni

    AntwortenLöschen
  2. So sweet!
    Thanks for joining us at the challenge of Whiff of Joy.
    If you like i invited you to come to my blog for a stamp candy!

    Hugs, Durvina

    AntwortenLöschen
  3. This is so beautiful! thanks for joining us at Whiff of Joy challenge, hugs,Jane x

    AntwortenLöschen